torstai 12. kesäkuuta 2014

FLOWER CROWN

IMG_9443
IMG_9488
IMG_9474
Helloou! Tänään aamupalaa syödessä tuli kauhee hinku mennä kuvamaan ulos, mutta mittarin näyttäessä 17 astetta ja vesisadetta niin mun ajatukset sai vähän takapakkia... Käykö teille ikinä näin, että inspiraatio iskee mitä huonoimpaan aikaan? :-D

Mä oon siis tän ja ens viikon mun pikkusiskon ja hänen kaverin lastenhoitajana, eli en pääse kotoota lähtemään mihinkään ennen kello viittä. Tai siis kyllähän me eilenkin oltiin usea tunti Seikkailupuistossa heidän kanssa, mutta you know... Välillä siis tylsyys on päässyt ikävästi iskemään kun tytöt leikkii omia leikkejään eikä mulla oo oikeen mitään tekemistä sitten siinä. Tänään kuitenkin ton inspiskohtauksen vallassa päätin lopulta tarttua kameraan ja kuvata pitkästä aikaa sisätiloissa! Valotus ei ollu nyt kyllä kauheen hyvä harmaan sään takia, mutta lopputulos miellyttää silti mun silmää!

IMG_9470
IMG_9463
Kuvissa näkyvät flower crownit on mun siskon laatikosta ryövätty, oon niin rakastunut noihin hihii x) Sempä takia en malttanutkaan jättää noita sinne siskon huoneeseen odottamaan vaan otin ne näihin kuviin mukaan! Ja nyt, mä lupaan, että Juhannukseen mennessä oon hankkinut tollasen ikiomaksi! Millon olisikaan parempi aika pitää kukkaseppelettä päässä kun keskikesän juhlapäivänä?

2 kommenttia: