maanantai 30. kesäkuuta 2014

SUMMER SALES HAUL


Jeiii, tänään ostosten esittelyä pääasiassa nyt Juhannuksen jälkeisistä alennusmyynneistä! Tuun aina hulluks alennusmyyntien alkaessa, enkä millään malttais oottaa paria viikkoa, jollon alennukset oli "kunnolliset" :-D Just esim Zarassa oon huomannut monesti miten aluks alennetaan hintoja vaan hitusen, mutta parin viikon päästä hinnat on aivan super alhaisia! Vaikka tiedostan ton, meen aina vaan samaan koukkuun ja ostan melkeen normihinnoissa olevia allennusrekkien vaatteita :-D

Nappasin myös pari kuvaa kokonaisvaltasesti ostoksista ellette jaksa katsoa koko videota loppuun :-) Mulla on paha tapa aina jäädä höpöttelemään videoilla, jollon pituus on likimain ton 15 minuuttia... Pitäis vähentää turhaa höpöttelyä, haha!
Mutta tosiaan, oon todella tyytyväinen mun löytöihin ja nyt on taas uutta inspistä toteuttaa erilaisia asuja! Nytkin päässä on kymmenen erilaista asukokonaisuutta, mitkä haluisin heti pukea päälleni x)  Ja tuutte vielä näkemään varmasti noita vaatteita paremmin mun päällä, sillä aattelin lisätä asukuvia tänne blogiin nyt tästä eteenpäin. Miltä kuulostais?

IMG_0006
IMG_9996
IMG_9997
Ja tähän viimiseksi vielä pari ostosta lauantailta, jotka eivät ehtineet videolle! Eli toi luumun värinen turtleneck paita on peräisin Bikbokista. Iskin mun silmät siihen heti, paitsi että valkoisessa värissä, mutta koska mun kaappi on täynnä vaaleita vaatteita niin päädyin ostamaan vähän jotain eriväristä tälläkertaa! Paidan väri väärenty jonkin verran tossa ylemmässä, ylivalottuneessa kuvassa ikäväkyllä. Mun täytyy saada tänne kuva tosta paidasta mun päällä, sillä se näyttää paljon paljon paremmalta puettuna, kuin tässä kuvassa tai henkarilla!

IMG_0196


Ja niinku edellisessä postauksessa mainitsin ostaneeni vielä pari huulipunaa, niin nämä ne siis ovat. Lumenen Wild Rose Natural huulipunia kaksin kappalein! Sävyt ovat tosiaan 5 (Lilac nude )ja 9 (Apricot nude). Oon lisännyt noiden ostamisen jälkeen tota pinkihtävää huulipunaa jatkuvasti, se näyttää vaan niin superihanalta! x)
ö

10 kommenttia:

  1. tosi ihania juttuja oot ostanu :) sul on ihana tyyli!

    VastaaPoista
  2. ihania vaatteita :) sul on ihana tyyli!

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja vaatteita oot ostanut! Tykkäsin erityisesti niistä housuista, jotka esittelit ensimmäisenä :-) Olit jotenkin niin viehättävä ja ihanan pirtsakka tuolla videolla, että alkoi ihan hymyilyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Jep mä oon myös rakastunut niihin x) Ihana kuulla, kiitos, nyt mäkin hymyilen täällä sun ihanalle kommentille ♥ :-)

      Poista
  4. etkö osta ikinä mitään ginasta tai cubuksesta? siellä on kivat alet nyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itseasiassa löytänyt noista kaupoista mitään pitkään aikaan, mutta kiitos vinkistä, voisin kyllä käydä kattomassa! x)

      Poista
  5. musta on jotenki tosi söpöä kun sanoit että käytät rahasi poikaystävän luo matkustamiseen etkä niin paljoa shoppailuun :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitos vaan x) Ja niin se vaan on, vaikka rakastankin shoppailua niiin paljon. Uusia vaatteita tulee ja menee, poikaystävän kanssa vietetty aika on kyllä vaatteita arvokkaampaa x)

      Poista