sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

FLOWERS

IMG_0397
Heippaa! Ihanaa ihanaa ihanaa, vihdoinkin saatiin takasin lämmin sää ja kauan odotettu auringonpaiste! En vois olla ilosempi nyt kun pääsee vihdoin toteuttamaan ns. kunnon kesälomajuttuja, rannalle menoa yms. Tänäänkin neljä tuntia auringon ottoa takana, lovee this.
Tän päivän postaus ei kuitenkaan oo tän ihanan sään hehkutusta varten, nimittäin päätin tulla näyttämään teille pari uutuutta Choiesilta! Oon odottanut tätä pakettia kuin kuuta nosevaa ja pari päivää sitten sain sen vihdoin käsiini. Paketti sisälsi siis pari kukallista ihanuutta, paidan ja kimonon. Oon niiin rakastunut tohon kimonoon ettei sanat riitä x) Rakensin samantien mielessäni pari asukokonaisuutta, mitkä tahtoisin päästä jo pukemaan päälle! Suosittelen tsekkaaman tämän sivun, sillä tuolla on tosi suuri valikoima erilaisia kimonoita, sellasia mitä kaikilla vatsaantulijoilla ei välttämättä ole! Mulla ainakin oli suuri valinnanvaikeus kun yritin päättää mistä tykkään eniten ja minkä tahtoisin omakseni, haha! :-D

IMG_0422
cats
IMG_0402
IMG_0406
Näitä kuvia muokatesa oli ihana huomata, ettei kuva tarvitse muuta kun vähän kontrastin lisäämistä ja voilà, valmista! Toi luonnon vihreys ja auringon paiste tuo niin paljon väriä ja kirkkautta kuvaan, ettei muokkaamista tarviis juuri ollenkaan, ihanaa Tällanen sää innoittaa ainakin mua super paljon ottamaan kameran kainaloon ja siitä sitten ulos kuvailemaan! Harmi vaan, ettei näiden kuvien laatu ole nyt kummoinen, sillä mulla oli käytössä eri objktiivi mihin olen tottunut :-/

Ja sitten tämä toinen mun saama vaate on tollanen ihanan kevyt ja tyttmömäinen sifonkinen paita. Siitä en ottanut nyt parempaa kuvaa, sillä tahdon senkin esitellä asukuvassa sitten paremmin! Sellasta postausta sitten ens viikon aikana luultavasti :-)  Tossa nyt siis vaan tollanen pieni vilaus millasesta paidasta onkaan kyse.


IMG_0466

2 kommenttia:

  1. apuaa, aivan tosi nätti toi kimono, taisin ihastua :-D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi se oli mullekkin kuin rakkauta ensisilmäyksellä :-D

      Poista