torstai 18. syyskuuta 2014

Visual Inspiration 2014

insp
Moikkaaa! Tänään oon taas vähän erilaisissa aiheissa täällä, nimittäin kertomassa tän päiväsestä muotinäytöksestä jossa olin mukana! Aikasin tänään aamulla lähettiin  suht tutun porukan kanssa kohti Saloa ja Astrum keskusta, jossa järjestettiin tänään sellanen Visual Inspiration tapahtuma. En ehtinyt perehtyä tähän koko tapahtumaan sen enempää, mutta siellä oli siis mm. bloggaajia, vloggaajia, tämä meijän muotinäytös ja kaikkea muuta kivaa ohjelmaa. Mä pidin hirmusesti mun vaatteista ja omalta osalta meni kerranki niin hyvin, että oon itseasiassa tosi tyytyväinen mun "suoritukseen", hahah :-D Asuja mun päällä oli kolmet, mutta vaan toi yksi pääsi nyt kuviinkin mukaan, sillä vaatteiden vaihto oli aikas nopsakka, eikä ylimäärästä aikaa ollut.


Mulla oli jälleen tapani mukaisesti kamera mukana, mutta ahtauden takia toi 50mm ei ihan soveltunut kuvien ottamiseen, joten kännykän kuvilla mennään tänään :-) Kokosin kaikista tollasen kollaasin, ettei rakeinen laatu pääse haittaamaan niin paljoa!

Ahhh ihanaa huomenna perjantai ja kymppiaamu Hyvää viikonloppua siis jo nyt vähän etukäteen, ellen huomenna tuu tänne vielä kirjottelemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti