keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

MAMMA MIA

IMG_0389
IMG_0382
Moi! Siinä teille vähän kurkistusta mun uuteen rakkauden kohteeseen, valkoseen lappuhaalariin x) Oon metsästänyt täydellistä lappuhaalaria viime kesästä asti ja jossain vaiheessa kohtasin Pinterestissä aivan ihanan ja inspiroivan asun, jossa lappuhaalarin väri on valkoinen. Siitä lähtien oon siis kiinnittänyt katseeni kauppojen farkkuhyllyihin, metsästäen täydellistä yksilöä.

Viikko sitten mun ystävä lisäs kuvan instagramiin päällään tuo samainen haalari, jonka jälkeen en oo malttanu oottaa että pääsen kokeilemaan, josko toi olis mun päällä yhtä kivan näkönen!
Ja voi kyllä, mikä onni ja iloisuus mut valtasikaan kun toi näytti kuin näyttikin hyvältä. Oon kolunnut epätoivoisesti kaikki Turun kaupat ja tietämäni nettisivustot läpi tässä vuoden aikana, mutta arvatkaapas mistä tuo ihanainen sitten lopulta löytyi? Niinkin läheltä kuin H&M:mästä ja hintaa oli ainoastaan 19,95. Itse käytin sen hetkisen alennuksen -25% vielä hyväksi, jolloin hintaa jäi ainoastaan 14,95. Ei jäänyt kyllä ainakaan hinnan puolesta kalvamaan ton ostaminen, haha :-D
Otsikosta vielä sen verran, että eikös Mamma Mia leffassa jollain ollut tällänen lappuhaalari päällään useammankin kerran, vai muistanko ihan väärin? :-D



5 kommenttia:

  1. Ihana tuo lappuhaalari. :) Sopii sulle aivan taivaallisen hyvin. Ja kyllä ainakin muistaakseni mamma mia leffassa jollain oli tuon tyylinen lappuhaalari. :) sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Siis aivan ihana lappuhaalari :) Täytyisi varmaan itsekkin kokeilemassa!

    VastaaPoista
  3. Toi lappuhaalari sopii sulle ihan sairaan hyvin:) Ootteko vielä eetun kanssa yhdessä? (: Oot sairaan kaunis.

    VastaaPoista
  4. oot ihana 😍👌🏼 oikeesti niin kaunis ja inspiroit mua 💗 sairastuin anoreksiaan noin vuosi sitten mutta nyt olen jo parantumassa ja kun luen blogiasi saan motivaatiota! 👌🏼💗 kiitos olet ihana, sun tyylis ja niin kaunis 😍

    VastaaPoista
  5. Miksi et enää tee tubeen videoita tai päivitä blogiasi :O

    VastaaPoista